5 Kasım 2009 Perşembe

hayal kırıklığı.

metincim. bugün beni hayal kırıklığına uğrattın. sana sinir oldum ama öyle böyle değil. bayağı bayağı. anlatamam yani. övsene beni yaa. manyak mısın. sıyırcam sana kendimi övdürcem diye.

Magna Carta'yı oturup psikopat gibi okuyup aaa hocam 38nci maddesi de böyle diyebilen kaç öğrencin var! ha söyle. Miranda rights ı da bilip amerikan ceza usul hukuku ile soru da soruyom sana. Ben görevimi yapıyorum çalışmak, araştırmak vb. gibi senin görevin de beni övmek. Olmuyor bak böyle. Kırıldım.

Artık sana bakınca o kadar çok hasetimden çatlamıyorum. Üstünlüğün cazibesini yitiriyor şeker.


NOT: Bulokçum, sorma. Psikopata bağladım. Sabah 9 da adlitıpla başlayıp akşama kadar çeşitli hukuk derslerine girip 2 saat oran taraflarından dolaşarak servisle dönüp biraz daha hukuk çalışınca böyle oluyor.

1 yorum:

  1. OHa drama bak la =)
    Zavallı bir kızın tüm çabalarına rağmen farkedilememe durumu, seni bu saatten sonra tebeşir paklar :P

    YanıtlaSil