3 Haziran 2010 Perşembe

Sadece bugünkü gaflarım.

Babam: annen edirneye gittiğine göre bundan sonra yiyeceğin yemekler makarna, et türevleri ve dışarıdan siparişler.
Ben: yaa o zaman ben yemek yapıym.
Babam: (ani bir irkilme ve ses tonunda aşırı incelme.) yok yok. ben yaparım. final haftan yorma canını.
Ben: can yormak zor iş.

----

Bir arkadaştan not almaya gittim ve ona planımı anlattım.

Ben: yaa işte babamla böyle muhabbet oldu. ben de bugün pırasa yapmaya karar verdim.
Bir arkadaş:ahuahuahuıa. pırasa nerden çıktı ya. mevsimi değil ki. bulamazsın.
BEn: hadi yaa. demek ondan göremedim manavda.
Bir arkadaş: auhahuahu :D kızın dediğine bak ya.
Ben: amaan. boşuna tarifi öğrenmişim.

---

Daha sonra eve dönüş yolunda markette mini boy pırasa gördüm.

Ben: pardon ben mmm 5 tane pırasa alabilir miyim?
Görevli: (hafif bi gülümseme) 5 tane mi. hmm peki. olsaydı hanımefendi tabi ki alabilirdiniz.
Ben: ama hayır orada var işte.
Görevli: hanımefendi onlar taze soğan. (cümle soğana gelince gülmekten düşücekti)
Ben: bok. zaten çok küçüklerdi. pırasa olsalardı bile almazdım.
Görevli yerde.

1 yorum:

  1. ahauhaushuahsuahsuaha
    bi zamanlar ben de pırasayı soğan sandımdı asjşksşaksavsasa

    hee son olarak
    bana pırasa yab :P

    YanıtlaSil