1 Kasım 2010 Pazartesi

Şam fıstığı sevmiyorum arkadaş!

Bulok.

Şam fıstığı sana da garip gelmiyor mu? Sevmiyorum onu. Her şeyin içinden çıkıyor ya. Deli ediyor beni. Bir de maydonozu suçlarlar bu durum için.

Ya sen nasıl dengesiz bir fıstıksın arkadaş, hem pasta içine hem salam içine konuluyor ve bununla bayağı hayran topluyorsun ya. Çok sinir oluyorum. Bir kere sen özünde dengesizsin. Karar ver Şam mı Antep mi. Ne bu şimdi iki şehri birbirine düşürmek için bir çaba mı. Ne saçmalıktır yahu.

Ne kuruyemiş olarak, Ne antep isminle, Ne şam isminle, Ne pasta içinde, Ne salam içinde, Ne dondurma üstünde, Ne dondurma çeşidi olarak!!! Hiç bir şekilde sevmiyorum! Çok sinir oluyorum her şeyin içine konulduğunu görmek. Bildiğin sinir.

Dip Not: Tüm dediklerimi "Damak"ı mahsup tutarak söylüyorum.

1 yorum:

  1. Bu yazdıkların beni düşünmeye yöneltti;
    Acaba salamlı pasta nasıl olurdu...

    YanıtlaSil