23 Haziran 2009 Salı

a missing piece

And madness risen from hell;
Strength without hands to smite;
Love that endures for a breath;
Night, the shadow of light,
And life, the shadow of death...

diyor Algernon Charles Swinburne ...

---
içimde bir şey eksik sanki.. bişey kayıp.. beynimin sağ lobu mu çalışmıyor yoksa çalışıyor da ben mi ona engel oluyorum, onu kısıtlıyorum... evet biliyorum, bişey eksik ama ne olduğunu seçemiyorum.. dün bir arkadaş onurunla gurunla yaşayıp mutsuz olmak mı daha iyi yoksa her haltı yiyip de mutlu olmak mı diye sorduğunda afalladım ve aklıma ilk gelen cevap 1ncisiydi. ama ben ona ikisinin de dozunu aşmaması gerektiğini söyledim. benim gibi olmasını istemediğimden olsa gerek. belki onun içinde ben de olmayan şey hala duruyordur. belki mutlu olabilir. ya da mutsuz olduğunda insanlar onu zayıf görmesin diye maske takmayabilir. evet evet bunun için dedim öyle. maske artık o kadar ağır geliyor ki, ancak o kadar uzun süredir giyiyorum ki gerçek yüzümün nasıl bişey olduğunu hatırlamıyorum. belki de içimde kayıp olan, eksik olan şey benimdir..

1 yorum: