10 Şubat 2010 Çarşamba

bugün oldu bu.

Annemle active englishe gittik. toefl kursu için. lazım olur diye. İşte orada broşürlere bakarken şunu gördüm. Yoğun program alırsam almancam 8 ayda bitiyor. Toefl kursum da 3 ay sonra biticek. 4. ayda da(haziran oluor o) italyancaya başlayabilirim. Manyak süper olur bence. O da 1 senede bitse, İspanyolca alırım almanca bitince. 2012 de bu şekilde 5-6 dil biliyor olurum. Süper olur. Cidden.

Anneme bu planımı anlattığımda manyak mısın dedi, takıntılı mısın dedi, mükemmeliyetçisin biliyorum da bu kadar da olma dedi. Planlarımı onaylamadı. (ki diplomamı aldığım anda ileri sürdüğü "okulun var" mazereti kalkacağından yaparım hepsini)

Öyle işte bulok. Çok mutlu oldum. Bööle her dili bilsem ne süper olur. İnsan heyecan oluyor dil öğrenince. Bir de dil ...... öğrenilmez diye bir söz var italyan diyorum, ispanyol diyorum. Süper ki. delüü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder