25 Şubat 2010 Perşembe

lise servisi insani.

Bugun okuldan semt servisi ile donmek zorunda kaldim. Isin aci tarafi okula yine semt servisi ile gitmis ve sadece 1 saat derse girmistim. Ders iptal filan oldugundan degil gerci basta hoca yok diye diger dersi bekledim o da bir saatti sonra da bi proje seysi vardi ki neyse, konumuz bu deil. Iste servisle donerken Oran'in oralarda filan aklima bi soru geldi birden:

"Bizim serviste bir T vardi; acaba noldu ona yahu?"

Sonra baktim telefon numarasi hala duruyor filan. Bu soruyu ona sordum mesaj ile. Kendisi de bilemedi heralde selam naber dedi sadece. Neyse deisik oldu bu 4 sene konusmadim ve boole mesaj atinca aptal bi gulumseme filan olustu insanin yuzunde.

Iyi cocuktu yaa. Ama fenerliydi, ama kopegi vardi, ama collie idi. Neyse iste.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder