1 Mayıs 2010 Cumartesi

DCMB Sendromu.

Kendime tanı koydum en sonunda. DCBM sendromu ile karşı karşıyayım. Cidden garip, saçma ve mantıksız. Yani benim için ideal ve doğru tanı. =)

Sendromun belirtilerini veya sonuçlarını anlatmayacağım. Sadece bu tanıyı koyma sürecimi anlatıcam:

Bir haftadır kendime özen gösteriyorum. Doğumgünü haftam ne de olsa. Pazartesiden beri cidden dikkatliyim bu konuda. Saçımı taramadan çıkan ben her gün fön çektiriyordum o derece yani. Neyse, tüm bunlar bir yana insanlar bunu farketmeye başladı. " Denge fakiri hanım. Çok güzelsiniz." "Denge fakiri, çok güzel olmuşsun." vb. vb. ... Bunlara teşekkür ettim. Başta hoşuma gitti. Sonra bi iki şey farketmeye başladım. Dün en son çok melez bir güzelliğim olduğu söylendi. Benzersiz, eşsiz bir güzellikmiş. Öyle dendi. Eve geldiğimde şu kafama dank etti. Çeşitli nedenlerden ötürü bana güzel olduğumu söylemeleri bana işkence ediyor. Öyle böyle değil. Acı çekiyorum resmen. Sinirimi bozuyor. Anlatamam.

Bu sebeple. Dont Call Me Beauty (DCMB). Bu kadar.

Hala sinirim bozuk ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder