18 Ekim 2009 Pazar

hep beraber havaya bakmaca.

Bir arkadaş bugün tanıştırdı beni flashmob ile. İnsanlar bir mail le veya mesajla veya diğer türlü haberleşme imkanları ile anlaşıp bir yer ve saat/tarih belirleyip orada belli bir şeyi yapıyorlar ve dağılıyorlar... Ben de bundan yapmak istiyorum. Düşünsenize!!! Süper yaa!!

Aklıma gelen örnekler:

-- Bir dolmuşa biniyorsun işte 20 kişilikse 13-14 ü tanıdık. Çoğunluk ayrı olarak biniyor(tanışmıyorcasına) ve son durağa kadar inmeden telefonla bağıra bağıra konuşuyor. "Efendim! Duyamıyorum!! Dolmuştayım şimdi. Sanırım dolmuşta bir sorun var diğerleri de duyamıyor!.." şeklinde. Sonra son durakta inip dağılıyor filan.

-- Dostun önünde buluşmak bir klişedir ya. Bir sürü kişi oraya geçiyor ve aynı anda 5 dk boyunca filan hapşuruyor. Sonra dağılıp gidiyor.


*Ankarada bunu yapan birileri varmış kim bilmem. Ama süper yaa. Daha önce buluşup yapmışlar. Dostun önünde toplanıp havaya bakmışlar bir süre filan. Sonra ayakkabı bağlamışlar. Düşünsenize 100 kişi aynı anda çökmüş havaya avel avel bakıyor. Komik.

Bu da yutuptan örnek.

Ne diyim bulokçum. Olsa da yapsak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder