18 Ekim 2009 Pazar

şaşırdım.

Böyle lafı dolandıra dolandıra sokma çabası vardır ya genelde biz bayanlar ünlüyüzdür bunu yapmakla. Naz yapmak olarak da geçer ansikolpedilerde. Hı hı her ansiklopedide var tabi. E tabi buna şaşırmıyorum ben.

Beni şaşırtan:

Bu olayı bana bir erkeğin yapması. Bildiğin lafı evirdi çevirdi bir yere bağladı dondum kaldım. Böyle yüzümde aptal bir gülümseme ağzım açık "nasıl yaaa" şeklinde. Bu vakıa empati kurmamı sağladı. Garip. Enteresan.
-Böyle üzerimde bunu yapmasına neden olan şeyi yerine getireyim istedim. Ama aynı zamanda niye yapıym ki bunu diye düşündüm.

İkileme soktu yaa. :D Saçma salak bir durum.

Ayrıca herkese böyle yapasım geldi. Ama aynı zamanda böyle bir şey yapmamam gerektiğini de hissettim, çünkü kötü oluyor.

Bu yazımdan çıkardığım sonuç: artık uykum gelmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder