19 Ekim 2009 Pazartesi

Not inspired from totally not a true story.

Seninle ilgili farklı düşünmüştüm.
Şu anki halinden tamamen farklı.

İlk gün, tanıştığımız, arkadaşlarıma söylemiştim seni.
Ne de muhteşem olduğunu.
Ufak bir kız çocuğu gibi hayaller kurdurmuştun bana.
Olabilirdi, niye olmasındı?

Sonra..

Ben arkamı döndüğümde
Seni arkadaşımla ilgileniyor görmek.
Hem de seni ilk anlattıklarımdan biri ile.
Bu kesinlikle düşündüğüm değildi.

Üzerinden zaman geçti.
Biliyorum acı vermemesi lazım.
Vermiyor da.
Ama şimdi neden başkalarına bakamıyorum
bunu açıklamıyor, açıklayamıyor kimse bana.

Zaman diyorlar.
Bunu da zaman çözecekmiş.
Şimdi de tutar zamana aşık olurlar onlar.
Bilemezsin ki.
Her şeyi düşünemezsin.

Ama dediğim gibi,
Seninle ilgili farklı düşünmüştüm.
Şu anki halinden tamamen farklı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder