8 Temmuz 2011 Cuma

Günün özeti.

Bulok, gerçekten çok uzun zamandır ilk defa bir günün tamamını evde geçirdim. Daha doğrusu bu konuda başardığımı da ileri süremeyeceğim de.

Şöyle ki, bugün uyandığımda aklımda seminer tezim vardı ve hemen de işe koyulmuştum. Gerektiğinde pek çalışkan öğrenci olabildiğimden ve bugünlerde de buna gerek olduğundan çalışmaya başlamıştım erkenden. Hedefim ders çalışmak idi. Gerçekten.

Ama DERS ÇALIŞMAMI EVREN İSTEMİYOR.

Evet. Gerçekten. Çünkü ben tam böyle çalışıyorum filan; apartmanın boşaltılması gerekti. Zira, evin önünde şüpheli paket varmış ve bu seferki ciddi bir tehdit oluşturabilirmiş. Sonuç itibariyle dışarı çıkmam gerekti ve yine sonuç itibariyle çıktım da. Ders yalan oldu.

Diyorum işte, evren istemediğinden oldu tüm bunlar. Hı hı evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder