18 Temmuz 2011 Pazartesi

kızdım bak yine.

bulok. bazılarının bu dünya üzerindeki işlevini sorguluyorum. gerçekten. hani bunu bir de böcekler için yapardım. böceklerin varlığını kabullendim ama. ekolojik denge için şartlar. ama bu kişiler için herhangi bir makul neden bulamadım varlıklarını mantıklı ve katlanabilir kılan. yok yani. gereksizler. cidden.

şöyle ki. hukukta vardır. 3ncü iyiniyetli kişi diye tanımlananlar. bu şahıslar- hani benim gereksiz gördüklerim- konular üzerinde üçüncü kişi olmalarına rağmen tarafmışçasına konuşanlar. gereksiz oksijen tüketiyorlar yaa. kötüniyetli konuşmuyorlar mı bir de. yuh yani. ayıb ayıb. ne hadlerine yaa. küresel ısınmayı da bunlar başlatmıştır. bak ben diyorum. kesin. net. yani.

hakkımda ve başkalarını da ilgilendiren saçma sapan şeyler uyduran ve bunu sadece kendinde tutmayıp başkaları ile paylaşan şahsiyetler bi gidip merdivenlerden düşün yuvarlanın filan. cidden. for the greater good.

evet. kızgınım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder