24 Ağustos 2009 Pazartesi

aylak kalınca hedef edinmek

Tatil bana göre değil gerçekten. Bunu yaşayarak anlıyorum. Her sene anladığım gibi. Düzenli olarak yaptırılan araba bakımları gibi, her yaz ve her kış bazen baharlardan birinde veya ikisinde de anlıyorum bu olayı ne yazık ki. Bu kadar sıkılınca da insanın aklına değişik fikirler gelebiliyor. Mesela bugün Kuşadasına indik de orada "sıtarbaks" var idi. Kuzenimin isteği üzerine(tamamiyle onun isteği yoksa o kahveleri fln hiç sevmem:P.) kahve almaya gittim ve yine her zamanki gibi siparişi aldıktan sonra bardağa adımı yazmak için ismimi sordular. Adımı söyledim de aklıma şu geldi. KİMSE gerçek adınızın söylediğiniz isim olup olmadığını anlamaz. Dilediğiniz ismi söyleyebilirsiniz ve üstelik şirket politikalarından ötürü size gülümseyerek cevap vermek zorundalar. Her koşulda haklısınız. Ben de şuna karar verdim. Bir daha ki gidişimde şöyle olacak:
-Bir isim alabilir miyim;?
+Şakir
-höü??


hı hı evet bunu yapcam :D sonra da gelip buraya yazıcam :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder