6 Ağustos 2009 Perşembe

Küfür gibiyim.

Bugün Eylül'den beri sürdürdüğüm Medeni Usul Hukuku çalışma furyasını sonlandırdım. Evet!!! Sonunda!!! Yehuu!!! vb. Sabahtan önce 10:30 da Hukuk Sosyolojisi sınavına girdim. 15:00 da da Usul sınavına. Ama bunlardan hiç biri buraya yazılmalık kısım değil. Bu iki sınav arasında hocayla odasına gidip konuştum. Şöyle oldu:

+Merhaba hocam. Oturabilir miyim?

-(hafif şaşırır bi ifadeyle) otur tabi.

+ Ben de sınavdan çıktım şimdi hocam. İyi geçti. Geçerim rahat. İkişer parmak boşluk bıraktım sayfa kenarlarından Ülker Hoca'nın sevdiği gibi. İyiydi yani. Siz naptınız hocam?

- (bayağı şaşırır bi ifadeyle ) eee.. iyi işte. sınavlar falan uğraşıyorum. yaz okulu telaşı.

+sizin bi kitap vardı hocam ceza hukukunda tahkim ile alakalı adalet bakanlığının istediği.

- haa. evet. yazdım onu. yakında basılacak.

+ oh oh ne güzel. o değil de hocam sizin yanınıza sınavdan önce geldim sonrasında dolu olur odanız endişesi ile. Bu yaz okulu için Abd programından vazgeçtim hocam. O programların getirisini siz daha iyi biliyorsunuz daha tecrübelisiniz benden ve bu fedakarlığım boşuna olursa bunu kaldıramam ben. Adaletli bir insansınız hocam biliyorum. Geçelim diye bize ödevler veriyorsunuz. Geçmemiz konusunda takdir yetkiniz olduğunu da biliyorum ve sizi ileride iyi olarak anmak istiyorum. Tüm o şeylerden boşuna vazgeçmiş olmayayım hocam lütfen.

- Ben sana güveniyorum canım, akıllı kızsın.

+ Ben de size güveniyorum hocam.


Not: usul hukuk I i 70 ile geçtim:D Bu konuşmalar Usul II içindi. Bakalım. In kismet we trust.

----

ve bu şekilde ilk defa not için yalvardım. Zaten ilk yaz okulumdu. Son olur umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder