6 Ağustos 2009 Perşembe

Ü ü Rü Üüüüüü....

Dün sabah malum usul için erkenden kalktım. Ehehe sınav geçeli bir kaç saat oldu:D ama bana bir gün gibi geldi.. Bu sabah olcak o:D Neyse baştan alalım.

---
Bu sabah 3 civarında usul ve sosyolojiye bakabilmek için kalktım. En azından kitapları bir kere okumuş olayım umudu ile. Okudum da. Tam geri yatmayı fln planlıyorum sabah ezanı okunmaya başladı. Annanem ezan okunurken yatılmaz derdi, ben de yatmadım. Oturdum. Biraz da kanun okumaya başladım. Okuyordum. Ezan sona erdi. Okumaya devam edeyim dedim. Kanun bitsin de öyle yatayım dedim. Kanunu okuyordum ki birden dışarıdan bir ses geldi. Camı açmıştım daha öncesinden sabah serini odamı doldursun ki uyanık kalabileyim diye. O sesi duyunca bayağı şaşırdım. En son köyde duymuştum o sesi. Ü ü Rü Üüüü!!! "nasıl?" dedim birden. uykusuzluktan ötürü böyle olduğunu sandım kendimi telkin ettim ki. Bir kez daha duydum. Ü ü RÜ üüüü.!!! Olamazdı ki. Çankayada horozu hangi manyak besler!!! Delirmediğimi kendime ispatlamak için kardeşimi uyandırdım. Zavallım tek gözü açık bi şekilde miskin miskin geçti camın önüne dinlemeye koyuldu. Tekrar gelen horoz ötüşü ile gözleri öyle bir açıldı ki. Tüm o uykusu, miskinliği gitmişti. Horoz 3-4 kere daha öttü. Artık sinirim bozulmuştu. Camı kapatıp uyudum :D ama buradan seslenmek istiyorum.

Çankaya'da arka bahçesinde, balkonunda, salonunda horoz besleyen manyak!!! Çok özgün bir düşünce de nerden geldi bu dengesizlik?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder