2 Ağustos 2009 Pazar

watch you over...

Alter Bridge in bu şarkısını bugün o kadar çok dinledim ki başlık olamaya layık gördüm onu..

-----

17 saat sonra haftalardır çalıştığım dersin sınavının verdiği panik, endişe, heyecan, bıkkınlık vb. den ötürü doğru düzgün bir şey yazamamaktayım. Ama iyi çalıştım, tahkikat, isticvap, ehlivukuf ve bunlara benzer türkçesi ne olabilir ki diye düşündüren konulara. Neyse konu bu değil; medeni usul ile alakalı ama dolaylı yoldan.


Cumartesi günü tesadüfen bi arkadaşımla karşılaştım. Pazartesi oyun çıkışı da karşılaşmıştım. Bu aralar hep karşılaşıyoruz. Haftaya cuma da karşılaşıcaz ama bu sefer planlı bi şekilde. Neyse yine konudan saptım. İşte o arkadaşımla karşılaştım fln. Bir kaç saat sonrasında "emesen" de görüştük. Şöyle bir görüşme oldu:

+ Farkındaysan seni hep takip ediyorum nihehe.

- Aman erşiii, noldu biliyor musun? Biraz önce Mustafa Abi bizdeydi. Seni sordum. Seni Seviyormuş.

+ Oha. Ehueh. Kim ki o? Tanımıyorum ki.

- Mustafa Abi be. Kim olcak!

+ Dalga mı geçion kızım kim yaa. Bak valla tanımıyorum. Başka erşen olmadığına emin misin onun hayatında. Karıştırmışsınızdır şeker.

- Başka erşen var mıdır sence dünyada! Neyse. Mustafa Abi işte.

+ O kim yaa?

-Mözbek kızım. (not: mözbek medeni usul hocası oluyor.)

+ Ohaa :D:D:D:D Mözbek mi? Ney nasıl? Beni seviyor muymuş? Yemiş o seni. Yemediyse de sevgisini farklı şekillerde tezahür ediyor. Kelime tezahür müydü bu arada. Neyse değilse de artıkın öyle.

- Öyle dedi valla bak. Seviyorum onu iyi kız. dedi senin için. İnşallah geçersin.

+ Allah büyük.

- Manyak.

---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder