5 Eylül 2009 Cumartesi

All Pink.

Bunu erkekler anlayamaz, zaten anlamaları beklenmez. Evet bildiniz! Kadınlar ile çanta ve ayakkabıları arasındaki o muhteşem aşktan bahsediyorum. Kadınlar yapı gereği nerede giyeceği neyle giyeceği vb. ni düşünmeden parası varsa o an hoşuna giden her ayakkabı ve çantayı almakla ödül/lanetlendirilmiştirler. Ben de yakın zamanda bu gerçekle yüzleştim.

Bir çift pembe topuklu ve bir pembe çanta aldım. Yapım gereği karşı koyamadım o efsanede anlatılanlar doğruymuş. Aklına nerede nasıl niçin neyle giyeceğin gelmiyor bunları kafanda tartmadan alabiliyorsun.

Arkadaşla(arcane olmakta kendi) konuşurken bugün(gerçi saat itibari ile dün) ona bu çanta ve topukludan bahsettim. Konuşmanın sonunda nerede giyebileceğime karar vermiştim: Con'lar

2 yorum:

  1. Duyanda ilk kez giymeyeceğin bişey aldın zanneder, eminim ayıklasan 30 kilodan fazla kullanmayacağın kıyafet çıkar ayakkabılarla 50 kiloyu geçer. çantalarla 60.
    Düşün bak insan ağırlığı. Evinde gereksiz bir insan tutuyosun, belkide sensindir o, intiharı düşündünmü hiç ?

    YanıtlaSil
  2. Düşündüm de bana göre olmadığına karar verdim. Ama yine de haklısın bir insan ağırlığı olmuş. Hmmm demek ki hayatımda gereksiz bir insan var... Hmm... Peki sen intiharı hiç düşündün mü?

    YanıtlaSil