10 Eylül 2009 Perşembe

Denge Fakirinin Kökeni

(Bu yazı irademin dışında yazıldı. Hı hı evet. O bi önceki yazıda bahsettiğim klon yazdı kesin. Biliyordum bana bunu yapacağını.)

Bir varmış bir yokmuş... falan filan. İsim babası kendini ispatlayabilmek için zamanında mature(himym daki maker gibin bir şey olabilir misal) lara yöneltmiş biriymiş kendini wisshmasster sanırmış. Beni de çok severmiş. Ben de onu tabi. İnanmıyorsanız bakın. üstelik buradaki yazıdan sonra daha da çok sevecek biliyorum. Hı hı evet.


+aa blion mu zehirlendim ben

wisshmasster:
haır nasıl oldu lan gerizekalı

+son kullanma tarihine hep bakardım
bakmadan yiyesim tutmuş
dün geceden bu yana önce midemi boşalttım sonra bişey yiyemedim filan
hala yatıyom

wisshmasster:
iidir ii

+ateş yaptım bi ara da

wisshmasster:
bi de bu supernaturalın 4. sezondan itibaren o iki kardeş te
babayı alıolar

+aman allahım

wisshmasster:
biri şeytanla anlaşma yapıo biri melekler için çalışmaya başlıo fln

+tam 2 sn konuyu saptırabildim

wisshmasster:
sanırım lucifer sam miş fln mış öle bişiler çünkü demonic güçler kazanıodu baya

wisshmasster:
saptıramazsın

+ölüyordum la

wisshmasster:
komik olduu kdr eğlenceli de
öle kolay ölmez insan merak etme

+hey allahım

wisshmasster:
ben senden daha zor durumlara düştüm

+geberseydin


-----

işte bu pek muhterem arkadaşım wisshy bir gün yine çok mantık dolu konuşmalarımdan birini yaparkene ben, bana denge fakiri diye hitap etmişti. Eh haklı olsa gerek ki normalde hakaret sayılacak bu iki kelimeyi çok beğenmiş mesincırda kendime nick yapmıştım daha sonra ondan sıkılıp normale dönmüş olabilirim. Ama ismini düşündüğüm buloğum için muhteşem bir ad olacağına karar vermiştim.

Daha sonra wishmaster a gösterdiğimde buloğu "oha bak sana söyliyeyim bu bizim buralardan biri olabilir. Çok kullanılan bir lakap burada bu." diyerek o ismin ona ait olmadığını ispatlamış ancak daha sonra yine kendini ispatlama çabası herhalde ki buraya copy right ını yazmamı diledi. Niye kırayım ki şimdi değil mi?

Bu ismi wishmaster bulmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder