29 Eylül 2009 Salı

mysteriously mysterious mystery story

Benim için chaotic neutral demişti bir arkadaş. İyi-kötü gibisinden bir ayırımmış. Ne demek olduğunu bilmiyordum, açtım baktım:

"Her ne kadar satıcı ve ikiyüzlü gibi görülse de bu karakterlerin önemsedikleri şey kötülük yapmak değil, kendilerine kazanç ve güç sağlamaktır ve bu karakterleri diğer bütün karakterlerden ayıran şey ise herhangi bir ahlaki görüşlerinin olmamasıdır. bu yüzden onlardan herşey beklenebilir. İstediğine ulaşabilmek için gerçekten çok iyi davranabilir, onun bir melek olduğunu düşünmenizi sağlayabilir yani kendini sizden çok iyi saklayabilir. Maskesiz onu görmeniz imkansızdır. Ancak bazı söylentiler bunu başaranların olduğunu ancak bu başarılarının ortaya çıkması ile gizemli bir şekilde ortadan kaybolduğunu belirtir. "

Bunu okuduktan sonra aklımdan geçenler:
Doğru sanki.
Kötü olmak eğlenceli.
Kötü olduğunu ortaya koymak ahmaklık.
Rol yapmak gerekli.
Ama ben o kadar kötü değilim ki.
Hı hı evet. (nihehehe)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder