22 Eylül 2009 Salı

O ajan filmindeki numaralar sanırım gerçekten var!

Bulokçum, senelerdir ulaşamıyorum sana. Bunu seninle sonra tartışacağız young lady, bunu unuttuğumu sanma!

Hani filmlerde her şeye özendirecek şekilde tanıtırlar ya, balerin olmak isteriz birden, bir piyanist, bir dublör, bir gugli gugli gugli diyicisi, bir berber, bir "kungfucu" veya belki de bir hırsız ama öyle basitlerinden değil en ustalarından. Her şeyi çok kolay gösterirler ya bi de. Çok sinir bozucu.

Şu ajan filmleri vardır bi de yakışıklı bir adam veya güzeller güzeli bir kızımız vardır. İşlerinde çok iyilerdir. Her şeyi tak-tak-tak diye hallederler. Just like that( that derken parmağı şıklatmak) Çoğu kişi özenir bunlardan biri olmak ister. Ben mi? İstemiyordum ama oldum sanırım.

Şu film vardı feys of feys mi ne. Bir ajan dolu filmdi. Güzeldi. Bi adamın suratını başka birininkine yapıştırıyorlardı. Süper ajanımızın suratı oluveriyordu. İşte öyle bir durum söz konusu!!! Bir dolmuş macerası vol 1 den hatırlayacağınız üzere biri bana sarılıp Gizem'e benzetmişti. Her kimse o.

Bugün, bir genç (başka bir genç) geldi sarıldı öptü bir sırrını paylaştı filan. (Sırrın size ne olduğunu tabi ki söyleyeceğim.) Tanımadığımı söylediğim de hep böyle şaka yaptığımı söyledi. Adını gerçekten bilmediğimi söyleyince şüphelendi. Meğersem Gizem'in çok yakın arkadaşıymış. Bozuldu . Zar zor inandı. Sonra çok özür diledi. Söylediklerinin aramızda kalacağına söz verdirtti :D beni gerçekten tanımıyor sanırım.

Bir de bir kaç gün öncesinde de Burger'da pek muhterem arkadaşlarımla yemek yerken bir kız geldi. Bana yalvardı. "Lütfen zamanında bir tatsızlık olmuş, küsmüşsünüz Bende (ne garip isim di mi) seni görünce şok oldu ağlıyor şimdi, Hadi bayram öncesi bu tatsızlık bitsin." dedi. "Hmmm." dedim. Başka bir arkadaşı geldi. "İlkokul ve orta okulda çok iyi arkadaşmışsınız BFF tarzında. Lütfen barışın." diyerek kızı gösterdiler. Cidden biri ağlıyordu.

Gülmemek için kendimi zor tuttum. Derin bir nefes aldım. "demek öyle." dedim. Yine biri ile karıştırılıyordum. İlkokul ve ortaokulu 3 farklı vilayette 8 farklı okulda okudum. Hangisinden olabilirdi ki bu tanıyamadığım kız?

Biraz daha yalvarmalarına izin verdim. Yeterince yalvardıklarına kanaat getirdiğimde

"Pardon, barışmadan önce şunu sormalıyım. Peki benim adım neymiş?" dedim.
"Zeyneeep, Zeynep Avcı." dedi.
"Ahhah, üzgünüm adım zeynep değil." dedim.
Özür dileyip ayrıldılar yanımızdan. Mekandan ayrılırken
Bende'ye başarılar diledim zeyneple barışması konusunda.
-----
Tüm bu olanlardan sonra farkettim ki. Birileri benim başlamamı bekledikleri ajan hayatım için altyapı hazırlıyor. Hı hı evet. Bu benim şansızlığımla alakalı değil. Kesinlikle. hı hı evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder