7 Temmuz 2009 Salı

aman beee

bulogcum,
Usul 2dersim vardı ya hani, onun tamamının notunu çıkardım çıkarmasına da şema yapçam şimdi sabaha kadar sürer. Sonrasında da yarın hukuk sosyolojisini bitircem sanki.. Puff yaa.. Soruyorum neden ? Gerçekten neden bu bölümü seçtirdi ki kader bana? Ben ki öğretmenlerin dayattıkları kitaplar dışında 500 sf bile okumayan şahıs, nasıl oldu da hukukta buluyor kendini açıkla be bulogum bana... Amaaaan zaten anlamıyorum çoğu zaman insanları ki... Belki kasmadığımdan olabilir. Neyse bulog iyi yakındım sana.

Bilmeyenler için not: Usul 2 dersinin sayfa sayısı sanırsam 200-300 sf falan.. Bir gün için iyi sanırsam..

Olm inek oldum la ben. Bunu bulouğuma yazcak kaa nerd'üm...

anaaa nerd diyince aklıma geek geldi öyle de maykıl.. napıo acaba şimdi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder