29 Temmuz 2009 Çarşamba

Oyundan Enstantaneler I

Oyunumuz 1215 temmuzunda Londra'da geçiyor. Oynun güldüren, belki düşündüren, arada gm i sinirlendiren anları da şööle oluyor:

- Fionnlagh ın kendini "Ğaaağğğh.. Sıs kız.. Ben hebelehük(varsayımsal kendi adı)." diye tanıtması

- V'nin John of England'a "şşş hop kral baksana bir" demesi

- Sebo'nun Londra nöbetçi askerlerini "ben yalan söylüyorum tabi ki ben öldürdüm bu adamları ama sen benim öldürmediğime bunun intihar olduğuna inanacaksın" şeklinde ikna etmesi

- Eveline 'in çingenelikleri. brujah ı " ay sen geç şööle köşeye" demesi, prensi ayartmaya çalışması

- V'nin şehrin tüm vampirlerini öldürme denemesi

- Fionnlagh'ın bir suikaste uğrayayazarken Ain'nin attığı ok ile kurtulması

- Eveline'in evden eşya almak için Ain ile çıktığı yolculukta karşılarına çıkan ifrit i anlatmak için ilüzyon kullanması ve bu yüzden tüm ev halkının tırsması


gibi gibi gibi.. eksiklerim varsa uyarın oyunuclarım...


-------------------
oyun sonrasında çok sonrasında geçen muhabbet:

merve: o adam dışarıdaydı demek

erşen: evet :D

merve: beni uyaran ruh da gelecekler kaç dedi

erşen: evet :D

merve: has....

erşen: (tek kaş kalkık sımayliy)

merve: çoh kötüsün gm hanım
hanıııım hanııım kendine geeeel

-------------

hadi bakalım...




1 yorum:

  1. eyi olmuş güzel olmuş da seboyu kısaltma olarak kullanmayalım :P onun bi adı var tamammı Sebastian !!!

    YanıtlaSil