3 Temmuz 2009 Cuma

Bir rüya gördüm ben..

Öyle bir rüyadı ki çok garipti... Başlangıçta köydeydim.. Edirnede.. Tavuklar fln.. Ardından Ferde Bayrı...(Feride Bayırı idi heralde orjinal ismi, ben kendimi bildim bileli böyle derler ama) sonra... birden bi şehirdeyim.. tanımadığım bir yer.. Yüksek bir binada cam kenarında bişeyle haşır neşirim hatırlamıyorum şimdi.. Sonra gözümün ucuna ilişen bir şey.. 2 kişi aşağıdaki kafede oturuyor. gayet normal.. ama ama ama ben daha önce o ikisini o şekilde orada görmüştüm. daha önce de bir rüyada bu sahneyi görmüştüm.. hemen oraya gidiyim de bu sefer neler olacağını biliyorum zaten diye düşündüm ve o an oradaydım. Tam o masaya oturdum işte "öngörmeye" başladım, masa hareket etmeye başladı. Bu arada bu masa 6 kişilik tek parça piknik masalarını düşünün onun 4 kişiliği. çocuk treni hızında ilerliyordu fln.. sonra bi baktım herkes gelinlik giyiyor. ben de dahil olmak üzere.. ve elimde resmi ölüm belgesi şekline uygun bir evlilik belgesi var. kocamın adı da: daha belli değil (muamma).. herkes evlenmişti... düğün fln.. ama tren/masa gitmeye devam ediyor. herkes herkese düğün hediyesi fln veriyor.. ardından karşı bulog delüüsü gelip hediyeyi verip "evlenmeden vermem" diyip, onun verdiği ve diğerlerinin verdiği tüm hediyelerimi çalıyor bununla da kalmayıp diğerlerinin de hediyelerini çalıyor..

Şimdi bana açıklayın. Bu ne biçim bir rüya..

Buna Freud ne derdi acaba?

O değil de neden erkekler de gelinlik giyiyordu...

Çok garip bir rüyaydı yaa..

2 yorum:

  1. iyi yapmışım iiki almışım tüm hediyeleri =)
    Ama "evlenmeden vermem" kısmı yalan, öyle bir takıntım yok :P

    YanıtlaSil
  2. bak milletinkini vermesen de olur.. ama benimkileri verseydin bari.. zaten muamma benim durum:P

    YanıtlaSil